Forum 13 CDH BEZIMIENNI Strona Główna 13 CDH BEZIMIENNI
Czuwaj!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hufiec Częstochowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 CDH BEZIMIENNI Strona Główna -> Wyjazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Śro 23:22, 27 Kwi 2011    Temat postu:

FESTIWAL KULTURY HARCERSKIEJ
„ZŁOTA LILIJKA 2011”

Kłomnice, 7 maja 2011 roku



POSTANOWIENIA OGÓLNE:

Celem festiwalu jest popularyzacja szeroko rozumianej literatury, piosenki harcersko – turystycznej, we wszystkich jej formach jak ballada, poezja, poezja śpiewana, piosenka – wiersz autorska. Festiwal ma być również okazją do inspirującego spotkania twórców
i wykonawców, do nawiązania nowych i utrwalenia starych znajomości.


HASŁO: „Co nam w duszy gra?”

Organizatorzy festiwalu:

- Komenda Hufca Częstochowa,
- 35 CDH „Płomień”,

Współorganizatorzy festiwalu:

- Urząd Miasta Częstochowa,
- Zespół Szkół w Kłomnicach,
- Urząd Gminy Kłomnice,

REGULAMIN KONKURSU

1. Festiwal skierowany jest do harcerzy i harcerek Hufca Częstochowa oraz młodzieży z Częstochowy oraz powiatu Częstochowskiego.
2. Uczestnicy festiwalu oceniani są według następujących kategorii:
• „Przechyły” – piosenka harcerska i turystyczna,
- występy solowe,
- zespoły (zespół może liczyć maksymalnie 6 osób),
• „Kolorowe nutki” – piosenka zuchowa,
• „Park wyobraźni” – małe formy sceniczne (kabaret, pantomima, scenki, dialogi, recytacja),

3. Każdy uczestnik jest zobowiązany wystąpić w regulaminowym umundurowaniu (dotyczy członków ZHP), oraz w strojach przygotowanych do występu.
4. Uczestnicy kategorii „Przechyły” i „Kolorowe nutki” prezentują dwa utwory, jeden o tematyce harcersko- turystycznej, drugi zgodnie z hasłem festiwalu „Co nam w duszy gra?”.
5. Łączny czas występu nie więcej niż 10 minut.
6. Wykonawcy niepełnoletni muszą mieć pełnoletniego opiekuna.


WARUNKI UCZESTNICTWA

Uczestnikiem festiwalu może być każdy, kto spełnia warunki regulaminu oraz do dnia 5 maja 2011roku dostarczy organizatorowi elektronicznie
lub w formie papierowej kartę zgłoszenia wg podanego wzoru na adres:
Zespół Szkół w Kłomnicach
ul. Szkolna 1
42 – 270 Kłomnice
Tel/fax: 34-3281-038 lub e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Wszelkich informacji udziela:
pwd. Agnieszka Borowiecka
Tel: 508217945, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]

Wpisowe wynosi 2 zł od osoby za każdą kategorię, należy je wpłacać
w dniu festiwalu podczas rejestracji uczestników.

JURY, NAGRODY

• Oceny dokona profesjonalne, powołane przez organizatora jury, którego decyzje są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
• Każdy z wykonawców otrzymuję ocenę w skali 1 – 6 według kryteriów ustalonych przez organizatorów i jurorów.

NAGRODY:

• I miejsce – nagrodą w każdej kategorii jest złota lilijka, dyplom oraz nagroda rzeczowa.
• II miejsce – dyplom oraz nagroda rzeczowa.
• III miejsce – dyplom oraz nagroda rzeczowa.
• Każdy wykonawca - zespół otrzymuje dyplom uczestnictwa.

UWAGI KOŃCOWE

Organizatorzy zapewniają profesjonalne nagłośnienie. Dopuszcza się podkłady muzyczne zapisane na nośnikach zewnętrznych
i odpowiednio wcześnie dostarczone do organizatorów.
W przypadku dużej ilości zgłoszeń Organizatorzy mogą ograniczyć prezentację konkursowe do jednego wiersza, utworu.
W przerwie organizatorzy zapewniają ciepły posiłek. Uczestnicy powinni posiadać obuwie zmienne.

Prosimy o zaznajomienie się z powyższym regulaminem
i potwierdzenie jego akceptacji podpisem na zgłoszeniu.

ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO
DO ZMIANY REGULAMINU!!!


Do zobaczenia na tegorocznej scenie festiwalu w Kłomnicach.

Z pozdrowieniami i harcerskim

CZUWAJ!

Organizatorzy
może jakaś reprezentacja muzyczna Denis Mini + wokal ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Czw 15:48, 19 Maj 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] może pojedziemy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Wto 15:43, 24 Maj 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] ja jadę kto jeszcze się zgłasza ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciotka Migotka




Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:40, 24 Maj 2011    Temat postu:

Cromal napisał:
http://slaska.zhp.pl/czuwaj/aktualnosci/hip/2567 może pojedziemy ?


ten termin to biwak w Siedlcu zastępu "SUPEŁKI" akurat, miało być 10-12 czerwca


a w tym terminie
Cromal napisał:
http://biwak.trh.com.pl/


jest [link widoczny dla zalogowanych] w Poraju, Noc Świętojańska 25-26 czerwca...
ale to oczywiście nie harcerska, a szantowa i wodniackia propozycja.
Jeszcze nie dałam rady się dodzwonić do GOK-u w Poraju i nie znam programu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Wto 21:00, 24 Maj 2011    Temat postu:

wiem
to są propozycje co drużyna wybierze zobaczmy !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Wto 13:26, 21 Cze 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] czytajcie do jest napisane o nas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pon 21:48, 27 Cze 2011    Temat postu:

100-LECIE HARCERSTWA W CZĘSTOCHOWIE

Druhny i druhowie z okazji zbliżającego się 100-lecia harcerstwa na ziemii Częstochowskiej,które obchodzić będziemy we wrześniu prosimy,aby każda jednostka zrobiła 2 karty formatu A4 o swojej drużynie,które będą umieszczone we wspólnej kronice i wysyłała je do 10 lipca na adres [link widoczny dla zalogowanych]

Kto chce to zrobić !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Czw 5:18, 28 Lip 2011    Temat postu:

Odwiedziłem wczoraj nasz zespół pracujacy jako kwaterka w Pająku , pracują ,Czarują .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Wto 23:33, 16 Sie 2011    Temat postu:

Wpłaty
Uwaga! Pierwsze wpłaty na wycieczkę w pełnej kwocie 50zł można wpłacać od godziny 10.00 do ok godziny 12.00 w hufcu w pokoju namiestnictwa!!Smile
Pozdrawiam i do zobaczenia! Jeśli możecie przekażcie informacje dalej!Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Wto 21:11, 06 Wrz 2011    Temat postu:

odebrałem zaproszenie na urodziny 8 CDH Wawer pokarze na urodzinach w piątek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Czw 20:48, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Druhny i Druhowie!! Serdecznie zapraszam na pierwszą powakacyjną odprawę drużynowych, która odbędzie się w najbliższy poniedziałek tj. 12.09.2011 o godzinie 17.00 w harcówce w Domu Harcerza I (przy ul. Wilsona 34).

phm.Olga JAGUŚCIK
Członek Komendy Hufca ds. programowych
Ja idę , Jagoda nie może - czy ktoś jest chętny zobaczyć inauguracje !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pon 23:17, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Dziś po odprawie drużynowych udaliśmy się do komendanta hufca gdzie powiadomiliśmy go o zmianie na funkcji drużynowego . Nowa drużynowa podała swoje dane i namiary , pełnoletni opiekun podpisał dokumenty .
Oficjalnie od 10 września 2011 roku drużynową jest
pionierka Weronika Czarnecka (gromkie brawa)
pełnoletnim opiekunem
tropicielka Olga Markowska ( gromkie, gromkie)
Ja jestem z wami cały czas , patrze , pomogę , doradzę tak rola mojej nowej funkcji ......... !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Nie 22:26, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Szczegółowy plan obchodów 27 września 2011 roku:

10.00 -11.30 - apel (Plac Pamięci Narodowej)
11.30 - 12.00 - pamiątkowa fotografia
12.00 - 15.00 - gra
15.00 - 16.00 - ciepły posiłek
16.00 - 19.00 - uroczysta Gala z okazji 100 lecia harcerstwa na Ziemi Częstochowskiej, Młodzieżowy Dom Kultury w Częstochowie (koncert zespołu muzycznego, słodka niespodzianka, pożegnalny krąg)

Każda drużyna musi posiadać telefon komórkowy ze sprawnym aparatem, a każdy uczestnik dwa bilety miejskie.

Zbiórka drużyn 27 września o godzinie 9.45 na Placu Pamięci Narodowej.
Przekazać zainteresowanym


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cromal dnia Pon 0:23, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jadzia




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 10:04, 20 Wrz 2011    Temat postu:

Bardzo proszę osoby które idą na tą uroczystość o podanie do jakich szkół chodzicie żebym mogła was zgłosić i żebyście dostali zwolnienia !! Bardzo pilne !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fasolka




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 22:32, 20 Wrz 2011    Temat postu:

A ja chciałabym dowiedzieć się w ogóle kto idzie bo tak jakoś wyszło, że nie zapamiętałam, a mam być tam z wami. Piszcie kto idzie. Z góry dziękuję Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 CDH BEZIMIENNI Strona Główna -> Wyjazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Następny
Strona 2 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin