Forum 13 CDH BEZIMIENNI Strona Główna 13 CDH BEZIMIENNI
Czuwaj!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rajd na otwarcie sezonu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 CDH BEZIMIENNI Strona Główna -> Rajdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:16, 04 Paź 2014    Temat postu:

Mogę Iść Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Sob 15:20, 04 Paź 2014    Temat postu:

Jest też potrzebna osoba która mówi biegle pp niemiecku lub angoelsku bo ma 90 % idzie z nami skautka z niemiec .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pon 22:13, 06 Paź 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Czw 21:13, 09 Paź 2014    Temat postu:

Maciek chyba jedziemy we 2 !
Ale są chętni z innej drużyny co robimy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:17, 09 Paź 2014    Temat postu:

Bierzemy Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Sob 10:57, 11 Paź 2014    Temat postu:

Dołączyła Olsi jeszcze brak Dużego i była by powtórka start Hufca skład uzupełni szczep I bo u nas nie ma zainteresowanych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Nie 23:06, 12 Paź 2014    Temat postu:

Termin:18-19.10.2014r.
Start: Skarżyce
Trasa Rajdu:Skarżyce – Kostkowice
Zgłoszenia :
Należy zgłaszać się wraz z wpisowym do 13.10.2014. do budynku Komendy Hufca Ziemi Zawierciańskiej (ul. Sienkiewicza 1), bądź do harcówki (ul. Huldczyńskiego 7) w piątki od 17.00-20.00 lub tutaj.
Wysokość wpisowego: 20 PLN/osobę. Opiekunowie również zobowiązani są do uiszczenia wpisowego.
Za wasze pieniądze zapewniamy :
Nagrody dla najlepszych
Mapę obejmującą trasę rajdu z opisem trasy dla każdego zespołu
Ubezpieczenie
Posiłek (w trakcie rajdu)
Herbatę
Koszulkę z rajdu
Niezbędny ekwipunek każdego uczestnika :
Legitymacja lub dowód osobisty
Śpiwór
Karimata
Latarka
Ciepłe ubranie
Okrycie przeciwdeszczowe (potrzebne na trasę rajdu)
Buty zmienne (potrzebne na metę rajdu, możliwość transportu ze startu na metę)
Niezbędny ekwipunek patrolu :
Apteczka (m.in. bandaż elastyczny, kompresy, bandaż zwykły, środek dezynfekujący, plastry na otarcia),
Busola/kompas
Telefon komórkowy
Harmonogram i program:

16.30 Zbieranie podpisów pod Regulaminem rajdu
17.30 Oficjalny start rajdu
00.00 Zamknięcie trasy „krótkiej”
01.00 Rozdanie Dyplomów oraz Nagród
03.00 Zamknięcie trasy „długiej”
04.00 Rozdanie Dyplomów oraz Nagród
Do 10.00 -> śpiewogranie oraz kominek (bądź spanie)

Uwagi końcowe:

1) Najważniejszym prawem obowiązującym na rajdzie jest PRAWO HARCERSKIE ekipy startujące są zobowiązane do przestrzegania jego treści
2) W przypadku niestawienia się drużyny na starcie wpisowe przepada
3) Odpowiedzialność za uczestników i wyrządzone szkody ponosi opiekun
4) Podpis na liście obecności oznacza uznanie regulaminu i postanowienie przestrzegania go.
5) Podczas trwania rajdu zabronione jest spożywanie alkoholu
6) Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim i przez osoby trzecie.
7) W przypadku złamania któregoś z w/w punktów patrol może zostać zdyskwalifikowany i usunięty z trasy rajdu/mety.
Cool Każdy uczestnik musi posiadać ubiór dostosowany do wędrówki w zmiennych warunkach pogodowych oraz zapas prowiantu.
9) Wszyscy uczestnicy startujący w rajdzie wyrażają zgodę na publikację wizerunku w relacjach z imprezy zamieszczonych w mediach oraz w materiałach promocyjnych organizatorów.
10) Dojazd na start oraz powrót do domu we własnym zakresie.
11) Uczestnicy startujący w rajdzie wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. DZ.U.133, poz.883 w celach organizacyjnych rajdu
12) Na starcie opiekun grupy podpisuję oświadczenie o treści: Oświadczenie Opiekuna: Oświadczam że zapoznałem się z regulaminem rajdu. Jako opiekun grupy, biorę na siebie odpowiedzialność za pełnoletnie jak i niepełnoletnie osoby będące pod moją opieką oraz oświadczam że ich prawni opiekunowie wyrazili zgodę na ich udział pod moją opieką, wyrażając pisemną zgodę. (podpis)
13) Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie oraz jego końcową interpretacje.

Ktoś jeszcze idzie ? zgłoszenie wysyłam za 24 godziny !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pon 23:51, 13 Paź 2014    Temat postu:

zgłoszenie wysłane idziemy w 3 osoby zaznaczyłem że możemy się powiększyć ale to zależy od was !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pią 6:57, 17 Paź 2014    Temat postu:

Witam,
Jeżeli czytasz tego maila, to znaczy, że ekipa zgłoszona przez Ciebie na XXII Rajd Nocny „ŁAPMY DUCHY” 2014, została zakwalifikowana.
Piszę aby przypomnieć zasady panujące na rajdzie oraz przedstawię schemat startu.
Dojazd na start:
Start Rajdu, odbędzie się w Skrażycach (gmina Zawiercie). Można tam dojechać autobusem komunikacji miejskiej (http://www.zkm-zawiercie.com.pl/wyswietl_linie/24#), linia numer 5, w sobotę o 16.00 odjeżdża on z przystanku komunikacji miejskiej „1 dworzec kolejowy”. Idąc z budynku dworca PKP/PKS trzeba udać się na wschód około 150 metrów. Przystanek znajduję się obok oddziału Banku ING Śląski. Po przeciwnej stronie ulicy jest Bar Malibu. Linią numer 5 dojedziecie do Skarżyc. Czas dojazdu to ok. 32 minut (wysiadacie na 16 przystanku). Cena biletu ulgowego to 1,50 zł, a normalny 3,00 zł.
W miejscu zaznaczonym okręgiem na niżej zaznaczonej mapie oznacza Rejestrację. Jest to miejsce gdzie odbywają się formalności. Będzie tam mały namiocik z napisem „Rejestracja”. Po dokonaniu formalności skierujecie się na miejsce startu, który odbywa się pod wschodnią ścianą Okiennika Wielkiego.

W recepcji dostaniecie do podpisania regulamin. Regulamin został zmieniony od pierwotnej wersji, dlatego go przejrzyjcie. Każdy członek patrolu jeśli chce wystartować musi zaakceptować regulamin (dostępny na stronie internetowej w każdej chwili). Każdy patrol dostanie listę z nazwiskami i miejscem obok do podpisu. Listy będą dwie. Oby dwie do podpisania. Dodatkowo opiekun podpisuje jeszcze takie oświadczenie:
„Oświadczam że zapoznałem się z regulaminem rajdu. Jako opiekun grupy, biorę na siebie odpowiedzialność za niepełnoletnie osoby będące pod moją opieką oraz oświadczam że ich prawni opiekunowie wyrazili zgodę na ich udział pod moją opieką, wyrażając pisemną zgodę.”
Zgody od rodziców powinniście mieć przy sobie. Mnie one nie interesują.
Jak to wykonacie, zgłosicie się do recepcji aby zdeponować sprzęt, który zostanie przewieziony bezpośrednio na metę. (dotyczy tylko trasy krótkiej). Ze względu, że ja jestem sam z małym autem a uczestników jest duuuuuuużo, zabieram od każdego uczestnika karimatę, śpiwór. Rzeczy te zostaną przewiezione na metę i tam będą do odbioru.
Trasa dla każdej ekipy jest ta sama, dlatego na pierwszych punktach mogą zdarzyć się zatory. Dołożyliśmy wszelkich starań aby jak najkrócej czekać w kolejkach na punkt, jednakże prosimy o wyrozumiałość.
Trasa wiedzie przez ciemny LAS, w nocy, bo to rajd NOCNY. Z doświadczenia z poprzednich rajdów wiem, że niektórzy nie maja latarek i załóżmy „mają nieodpowiedni ekwipunek”. Zadbajcie o to, aby uczestnicy przywdziali odpowiednie ubranie (czy pamiętacie śnieg w Pilicy kilka lat temu o tej porze?). Ciepłe majcochy, grube onuce i termoaktywny pulowerek. Na trasę zabrać termosy z herbatą. Trasa została osobiście przez nas pokonana i nie mieliśmy żadnych trudności aby dotrzeć do celu. Oczywiście posługiwaliśmy się taką samą mapa jaką wy dostaniecie.
Trasa również wiedzie przez wsie i miasta. Proszę o ciche i spokojne zachowywanie się w miastach oraz we wsiach. W sobotni wieczór/noc można spotkać tam grupy ludzi pod wpływem alkoholu. Lepiej ich nie zaczepiać nie dawać powodu do zaczepienia. Unikajcie dróg publicznych, wszelkich asfaltów, nocą tylko pijaki jeżdżą. Po za tym przyjemniej iść lasem niż twardą nawierzchnią.
Powrót z Kostkowic:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontakt na trasie to Kokers 603 248 072
Ponieważ dostaniecie mapy w skali 1:50 000. Wskazane Mapy Jury Krakowsko Częstochowskiej w skali wam odpowiadającej !
Proszę o potwierdzenie odebrania i przeczytania tego maila, mailem zwrotnym bądź jakimś bzykiem na komórkę (603 248 072).
Pozdrawiam
Kokers
Jedziemy pociągiem spotykamy się na dworcu PKP o 14 :30 kupimy bilet rodzinny zabierzcie legitymacje i ekwipunek jak na biwak buty zmienne koniecznie !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cromal dnia Pią 7:13, 17 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cromal




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1460
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pią 0:06, 27 Lut 2015    Temat postu:

X Edycja Wiosennego Rajdu Harcerskiego Przebiśnieg, odbędzie się w terminie 10 - 12 kwietnia 2015, baza rajdu będzie Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Tarnowskich Górach - Sowicach.
wpisowe 20zł/os
zgłoszenia oraz wpisowe do 24 marca

EKWIPUNEK PATROLU:
Apteczka
Dokumenty

DOKUMENTY POTRZEBNE NA RAJDZIE:
Lista członków patrolu (z numerami PESEL)
Ubezpieczenie
Karta biwaku
Zgody rodziców (w przypadku niepełnoletnich uczestników rajdu)

EKWIPUNEK UCZESTNIKA:

Mundur harcerski
Śpiwór i karimata
Ciepłe i przeciwdeszczowe ubranie
Kubek, menażka i niezbędnik
Latarka / czołówka / odblaski
Śpiewniki i wszelakie instrumenty muzyczny (fortepian, perkusja, jak kto odważny)
Obuwie zmienne (obowiązkowo do chodzenia po szkole)
Prowiant (na kolacje i śniadania)


Wszystkie pytania prosimy kierować na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
Najważniejszym prawem na rajdzie jest Prawo Harcerskie, za jego nieprzestrzeganie patrole mogą zostać zdyskwalifikowane, ostateczna interpretacja regulaminu należy do Komendy Rajdu.
No takie info przed niedzielnymi propozycjami i ułożeniem naszego harmonogramu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Więcki




Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 13 CDH BEZIMIENNI

PostWysłany: Pią 18:59, 27 Lut 2015    Temat postu:

Wstępnie mógłbym powiedzieć, że bym poszedł Smile Poziom tego rajdu może nie jest oszałamiający, ale spacer to spacer ^^ Jak tylko będą fundusze i możliwość to idę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 CDH BEZIMIENNI Strona Główna -> Rajdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin